website online

Eindelijk na lang wachten is nu ook de website online.

Afgelopen week nog één ander moeten bijwerken, en uiteraard is hij nog lang niet klaar.
Via dit log ga ik zo nu en dan even mijn werk van me afschrijven.

We zijn van alles aan het bedenken, uitwerken, voorbereiden.
Volgende week begint de opbouw voor de Kleine Fabriek.
Dit is een kindermodebeurs, hoewel een, eigenlijk dé kindermodebeurs.

2 hallen in de Rai volledig voorzien van onze Rigging, truss, verlichting, audio etc.
4 dagen bouwen, 2 dagen beurs en in 1 nacht er weer uit.

Daarnaast lopen natuurlijk ook nog een aantal andere klussen door die allemaal dezelfde aandacht en zorg verdienen.
Gelukkig zijn we daar allemaal goed van doordrongen.

Een lekker gevoel als een ploeg mensen functioneert als het team dat het moet zijn.
Eén voor allen en allen voor één, dat gevoel.

Bovenal willen we toch allemaal zoveel mogelijk dingen doen die we leuk vinden.
En dat geld ook voor ons werk.

Hoe beter het team, hoe prettiger het werk, hoe beter in je vel, hoe relaxter in het leven, hoe beter je zicht, hoe mooier het weer, hoe alles toch heel makkelijk mooi kan zijn.

Maar ja, hoe beroerder...

Dat gaan we maar niet doen.
Het is een beetje benauwd op kantoor en druk in de bedrijfshal
Het is 19:15uur, volgens mij zijn er nog te veel mensen.

Ik ga mijn papieren in een grote uitzoektas gooien en mijn gezin opzoeken.

Ik neem mij voor minimaal één keer per week mijn weblog bij te gaan houden en mijn ervaringen hier te delen.
Geen idee of dat echt gaat lukkne, en geen idee of iemand er op zit te wachten.
Maar niet geschoten is altijd mis, en trouwens, volgens mij ben ik best leuk om te volgen :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lieve Rob, Lieve Kitty, Lieve Stad

Een verjaardag zoals zo velen (Elfsteden roeimarathon 2023)

Vive La Revolution (collumn voor vakblad Stage & Theatre mei 2011)