Henry Evers


 "Goedenmorgen Wytec met Henry Evers"


Zo leerde ik Henry kennen.
Eigenlijk was hij de achterkant van Patrick en wellicht meerdere verkopers, maar mijne was Patrick.

Twee Brabanders, altijd gezellig en altijd behulpzaam.
Bij vragen over leveringen stuurde Patrick je steevast door naar Henri.

En toen kwam het besluit. Wytec nam wat afslagen en Patrick sloeg niet mee.
Patrick sprong in een ander diep bad. En uit dat bad ontstond Full AVL.

Althans, zo staat dat nog op mijn netvlies. In mijn verre gedachten zaten daar nog wat omwegen bij maar die vallen niet onder parate kennis.
En ja, als je al zolang meegaat als ik dan maak je dit soort dingen mee en vergeet je ook dingen.
Patrick werd Full AVL en het onafscheidelijke duo bleef overeind.

Het werd "Goedenmorgen FULL AVL met Henry Evers"
En dat bleef het.

Patrick had een visie en daarin hoorde Henry.

Henri was niet meer de achterkant van Patrick maar werd de backbone van Full AVL
en 15 jaar lang bleef Henri de backbone van Full AVL.
En eigenlijk ken ik Henry hoofdzakelijk van de telefoon, van stem op die paar ontmoetingen na.
En dan komt daar de dag die je wist dat die ooit nog zou komen.
"Goedenmorgen Full AVL met Henry Evers" bestaat alleen nog maar in gedachten.

Henry gaat van zijn oude dag genieten.
Henry laat een gestructureerde machine achter waar Patrick het rijbewijs voor heeft en waar ondertussen alweer een 8 tal begeleiders je door het evenementenlandschap leiden.

Ik denk dat Henry het verdiend heeft. Ik denk dat Henry ervan gaat genieten.
Zonder Henry is de wereld anders. Ik denk dat ik ook maar stop.

Henry, ik wens je een fantastische tijd toe, geniet er lekker van en wellicht lopen we elkaar in het Brabantse landschap of daarbuiten weer eens tegen het lijf.

Bedankt voor de afgelopen 20? jaar.


Akim E. Bwefar


p.s.. Ze zoeken nog een Henry
https://www.fullavl.nl/vacature/senior-sales-support/


Reacties

Populaire posts van deze blog

Lieve Rob, Lieve Kitty, Lieve Stad

Een verjaardag zoals zo velen (Elfsteden roeimarathon 2023)

Vive La Revolution (collumn voor vakblad Stage & Theatre mei 2011)